2009. december 30., szerda

Karácsony

Első karácsonyunkról csak néhány sort írok! A várakozásokat teljesen felülmúlta. Egyrészt a karácsonyfa - amiről hosszas dilemma után úgy döntöttünk, nem rakhatjuk a földre, mert biztosan szétszeded -totál hidegen hagy! Néha meg akarod fogni, de akkor látványosan "jujjogunk", hogy ez mennyire szúr, és akkor nevetve elveszed a kezed! Az égősor, amiről azt hittem egész nap bámulni fogod, szintén nem érdekel. Azért magam miatt vettem idén egy újat!
Az ajándékok viszont, amiről azt gondoltam, nem nagyon fognak még meghatni, nagyon nagy sikert arattak! Mindegyiknek iszonyúan örültél, el sem akartad hinni, hogy ez mind a tiéd. Azóta is ezek a sláger-játékok!
Már hetek óta készülök erre a bejegyzésre, mert ahányszor meghallom a következő zenét, összeszorul a gyomrom:


7 megjegyzés:

Szilike írta...

Szépek vagytok! Jók a képek nagyon!
Millát sem hatotta meg a karifa! Majd talán jövőre!

Szilvi írta...

És most jónéhányszor hallhattad ezt a dalt, jól elcsépelték a reklámmal. Bár én nem is tudtam hogy ez egy dal amúgy, ki énekli???

Nagyon szép képek és tündéri Bobó az ajándékaival és Te meg nagyon jól nézel ki a képen 1:55-nél! :-) /Mondjuk Te máskor is nagyon csinos vagy, de az különösen tetszik Rólad!/

M.Cs.Réka írta...

Én is ezt akartam kérdezni, hogy ki énekli ezt a dalt? Én nagyon szeretem emiatt a reklámot! :))) Szuper a klip, csak kár hogy csak egy pillanatra villannak fel a képek, még elnézegettem volna Bobót. Most kénytelen leszek még párszor megnézni :)))

Laura írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Laura írta...

Bocsánat az előbb a gyerekem segített kitörölni Na akkor még egyszer nagyon szépek vagytok a képeken .Apa és fia képek az abszolút kedvenceim

Orsi írta...

Jaj, de klassz képek!!! Örülök, hogy ilyen jól sikerült a karácsony!

Dia írta...

Ez nagyon szép szám, nagyon szép képekkel! (Tényleg ki énekli?)

Nagyon szépek vagytok a karácsonyi képeken, Bocibobó gyönyörűűű!