2008. október 30., csütörtök

Névválasztás

Ma jutott eszembe, hogy se a pocakos naplóba, se ide nem írtam még a választott keresztnevekről! Már a vezetéknév is kérdéses volt, mert lehettél volna Péter, vagy Hanuszka, vagy Péter-Hanuszka, mint én. De úgy gondoltam, hogy magammal is eléggé kiszúrtam ezzel a vezetéknévvel, veled nem tenném ugyanezt. Így maradtunk a sima Péter-nél. Ami igazából nem is vezetéknév, de ezzel csak apádat szoktam húzni...:) Szóval a keresztnevek... Fiúnévben nem volt vita közöttünk. Egy-két javaslatomat, mint pl. az Ákos, apád elvetette (asszociálva a Rákos szóra). Végülis kb. 5 perc után megegyeztünk abban, hogy a Botond a lehető legjobb választás. Ez egy elég rosszcsont név, és mi ilyen kisfiút fogunk nevelni azt hiszem... A lánynév sok gondot okozott, többek között a listán szerepelt a Noémi, Flóra, Alíz, Jázmin, Alina... De ezek közül csak a Noémi tetszett apádnak. Nekem meg az nem annyira, inkább a Flóra, így kompromisszumot kötöttünk, és egyik sem lett. Végül megtaláltuk a tökéletes lánynevet is, ami a Bianka. Még nem tudjuk, mi a nemed, legalábbis nem biztosan, így nem tudom, melyik lesz a végleges! :) De jelenleg Te vagy a Kis B... :)(ebben az időszakban 25 cm és 340 gramm körül)

Nincsenek megjegyzések: