2009. november 6., péntek

Különleges kapcsolat

Nagyon szeretsz engem, jól érzed magad a közelemben, én etetlek, pelenkázlak, altatlak, én kelek hozzád éjjel.
Mégis van egy más, különleges kapcsolat közted és az apukád között. Ő is etet, pelenkáz, fürdet, és ha kell, segít éjjel, de van egy sajátos nyelvetek emellett, amit én nem érthetek.

Amikor apa hazajön a munkából, általában a lépcsőházban várjuk. Amint meglátod, majd' kiugrasz a kezemből örömödben. Hiába voltál előtte álmos, nyűgös, éhes, ilyenkor nem számít, ilyenkor csak apának örülünk. Aztán jöhet a játék, a kacagás, ilyenkor nem lehet aludni!
Velem is szoktál játszani, nevetgélni, de meg sem közelíti az apával töltött idő hangulatát. Birkóztok, huncutkodtok hihetetlenül jókedvűen.

Apa alig várja, hogy reggel legyen, és hogy munkába indulás előtt még birkózzatok egyet a nagy ágyban. Alig várja, hogy hazaérjen, és még ébren találjon, hogy a délutáni alvás előtt még adhasson egy puszit. Délután pedig ameddig csak lehet, játszotok, sétáltok, nevetgéltek.

Én meg csak nézlek benneteket, és minden alkalommal könnyeket csal a szemembe az a szeretet, amit nap mint nap látok! Egyáltalán nem vagyok féltékeny, inkább örülök, mert neked van a világon a legjobb apukád! :)))

10 megjegyzés:

Virág írta...

Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire édes ez a gyerek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szilike írta...

Nálunk is ugyan ez a helyzet! Apa más! Apával minden más! Millának a hangja is más, ha meglátja Apát!
Nagyon szép a kislegény!

Andrea írta...

Nálunk is pontosan így van, és én ugyanezt írtam Ádám-blogban, nagyon boldog vagyok, hogy ez így van! Ez nagyon nagy ajándék a mai vilában, és rettentő sokat kap ettől egy gyermek a "későbbiekre" is!
Édes a videó, és Apa-Fia...:-))))

Andrea írta...

Újra megnéztem! Mennyire boldog Bobó! Gombóccal a torkomban néztem én is...

Zsuska írta...

De ügyesen kukucsozik, egyedül húzkodja a függönyt?!
Jó ilyet olvasni, tényleg már olvasás közben is homályosodik az ember szeme :)
Főleg, ha a saját fiára és az ő apukájára gondol, tényleg ilyen jó látni őket!!!

M.Cs.Réka írta...

Hát ez a videó fantasztikusan jó lett! Bobó annyira tündéri!!! Teljesen elképedtem, amikor megláttam a kukucs-játékot, nálunk ilyen még nincs. A kacagásoktól meg egyszerűen odáig vagyok :)))

Szilvi írta...

Hát igen, Apa a fény az éjszakában, ha megjön még a nap is kisüt, ez nálunk is így van! :-) De nagyon szépen írtad le! Megzabálom ahogy kacag Bobó, a függönyös kukucsoláshoz pedig nagy gratula, ez már komoly fejlettségi fok!!!

Tinki írta...

Annyira megható, ahogy leírtad!! És nálunk is ugyanez a helyzet!:)))
Nagyon édesek! :)

hyper írta...

nagyon szép ez a leírásod apa és fiú kapcsolatáról, nálunk ugyanez a helyzet! Tüneményes a kisfiad! Boldog 8 hónapot! Ez egy nagyon egyedi pillanat, blogbejegyzést írok! (még blogolvasásra is csak nagy ritkán van időm)!

Orsi írta...

Hát ez fantasztikus!!! Hogy nevetgél az apukájával!!!
Csudaaranyos és tényleg hihetetlen kapcsolat van köztük.
Az etetőszékes röhögcsélésekkel meg én is együtt röhögcséltem :-D