2009. február 25., szerda

Szülés előtti utolsó bejelentkezés

Megint lusta voltam, és nem írtam már régóta! Így legalább nem olyan ijesztőek a hangulatváltozásaim, mintha minden nap írnék! Egyik nap én vagyok a boldogság kék madara, másnap már depis vagyok, harmadnap nyűgös, negyedik nap dühös...szóval nehéz követni!

Az utolsó uh is megvolt, minden rendben van, átlag méretűnek tűnsz a doki szerint. Bár a védőnő ma azt mondta, szerinte nagyobb az átlagnál, legalábbis az ő táblázata szerint! 3 kg feletti súlyra számíthatunk, ami nagyon jó, csak ne legyél sokkal nagyobb. A védőnő szerint leszállt a pocakom, és egyéb jelekből arra következtet, hogy hamarosan menni kell! Pedig én márc. 6-át szemeltem ki magunknak, szóval igencsak beelőznél. Azért még a hétvégéig bírd ki... :) Akkor leszünk 38 hetesek!

Amúgy még mindig nagyon mozgékony vagy, az NST-n és most a védőnőnél is menekültél a szívhangfigyelő elől. Mindig arrébb kellett tenni a tappancsokat, mert elmásztál alóla. Még a védőnő szerint is nagyon mozogsz, szóval tényleg hiperaktív leszel! :) Hát majd meglátjuk!

Nincsenek megjegyzések: